Teknoloji

EA SPORTS FC’nin ilk resmi bilgileri ve logosu yayınlandı!

EA SPORTS’un yeni markası EA SPORTS FC, 7 Nisan prestijiyle tüm dünya liglerinde 100’den fazla maçta adını duyuracak. Futbol oyunlarının geleceği olan EA SPORTS FC hakkında daha fazla bilgi Temmuz ayında duyurulacak.

Futbol oyunu denilince akla gelen ilk isim olan Electronic Arts, EA SPORTS FC™ markasıyla özgün bir “futbol vizyonuna” imza atmaya hazırlanıyor. Oyunun yeni kimliği ve logosu, EA Sports FC’nin futbolun geleceğinde çok değerli bir yere sahip olacağını gösteriyor.

Konsol, taşınabilir, online oyunlar ve espor ürünleri ile yüz milyonlarca taraftarı birbiriyle buluşturmayı hedefleyen EA SPORTS FC, EA SPORTS çatısı altında yeni bir futbol deneyimi yaratmak ve futbolun heyecanını içinde yaşatmak için bir platforma dönüşüyor. en iyi biçim

Bu heyecana hemen katılmak için easports.com/fc adresinden kaydolun ve bu büyük kulübün bir parçası olun!

EA SPORTS FC™ markası, dünyanın en büyük liglerinde 100’den fazla maçta iz bırakacak. Futbol taraftarları, EA SPORTS ortaklarıyla yeni marka kimliğini keşfedecek; Premier Lig, La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL ve daha fazlasını ilk kez duymuş olacaklar. Global futbol arenasındaki birçok isim EA SPORTS’a katılacak ve bu yepyeni futbol deneyimi yeni bir çağ başlatacak ve yüzlerce lig, kadro, marka ve sporcu bugünden itibaren platformlarında EA SPORTS FC logosunu yayınlamaya başlayacak.

EA SPORTS FC’nin Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Nick Wlodyka, “EA SPORTS FC’nin hikayesi burada başlıyor. Küresel futbol camiasını bir araya getiren 30 yıllık liderliği temel alarak yepyeni bir futbol deneyimi inşa ediyoruz. ve futbol taraftarlarının önce geldiği bir gelecek.” “EA SPORTS FC, bu spor için yenilik ve değişimin sembolü olacak. Temmuz ayında tüm futbolseverlere bu deneyimin geleceği hakkında daha fazla bilgi vermeyi sabırsızlıkla bekliyoruz!”

Tasarım olarak futboldan ilham alan yeni EA SPORTS FC markası, futbol kültüründe yer alan ve futbolu çok boyutlu olarak temsil eden üçgen şeklini temel alıyor. Pas tekniklerinden set oyununa kadar, EA SPORTS futbol deneyiminin kökünde üçgen durumu yatmaktadır: ilk 8 bitlik oyunların izometrik görünümünden, en çağdaş oyunlarımızın her pikselini oluşturan üçgen çokgenlere, Maçlarda her sporcunun üzerinde görünen ikonik oyuncu göstergesi sembolü.

EA SPORTS FC marka kimliği ve tasarım dili hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.

30 yıldır interaktif futbol deneyimini tanımlayan EA SPORTS, tüm oyun platformlarında 150 milyon hayrandan oluşan küresel bir futbol topluluğu yarattı. EA SPORTS FC’nin ortaklarıyla birlikte futbol taraftarlarını ilk sıraya koyduğu bu orijinal futbol deneyimiyle bu topluluk desteklenmeye ve büyümeye devam edecek.

EA SPORTS’un yıllardır sürdürdüğü “getirme” ve “yenilik” ilkesiyle oluşturduğu taraftar topluluğu; 19.000’den fazla tam lisanslı oyuncuya, 700 takıma ve 30 lige erişim sağlayacak ve kadın futbolu da dahil olmak üzere 300’den fazla küresel futbol ortağının desteğiyle özgün ve rakipsiz bir futbol deneyimi sağlayacak.

Ortaklardan gelen mesajlar:

Premier Lig

Premier League Genel Müdürü Richard Masters: ¨EA SPORTS ile uzun süredir devam eden ortaklığımız sayesinde, dünyanın dört bir yanındaki taraftarları Premier League ile buluşturuyor ve gelecek neslin futbolun geleceği için önemli olmasını sağlıyoruz. İster ePremier League’deki gelişmeler; İster Birleşik Krallık toplulukları için yeni futbol sahalarının açılışı, ister hayranlar için heyecan verici oyun içi deneyimler sağlama olsun, EA SPORTS FC’nin piyasaya sürülmesiyle gelişecek olan ortaklığımızı sabırsızlıkla bekliyoruz.¨

La Liga

LaLiga Lideri Javier Tebas: “Futbolda yeniliklere öncülük etmekten gurur duyuyoruz. EA SPORTS FC ile ortaklığımız bu misyonun bir örneğidir. EA SPORTS FC, futbolda pozitif büyüme için bir odak noktası olacaktır. Yeni yollar aramaya devam ediyoruz. Taraftarların LaLiga maçlarına daha gerçekçi bir şekilde katılması için. Yapacağız.”

NWSL

NWSL Komiseri Jessica Berman, “NWSL’nin EA SPORTS ile 2022 ortaklık anlaşması kadın futbolu için sadece bir kilometre taşı değil, aynı zamanda uzun vadeli bir vizyon ve yatırımdı. Taraftarlarla tanıştırmak her futbolsevere ulaşıyor.”

Bundesliga

Bundesliga Uluslararası Pazarlama Direktörü Peer Naubert: “Dünyanın dört bir yanındaki futbol taraftarları, video oyunları aracılığıyla kulüpler ve oyuncularla ömür boyu sürecek bağlar kurabilir. En güzel futbol liglerinden biri olan Bundesliga’nın bu taraftar kitlesiyle etkileşim kurmak ve plan yapmak için en etkili platformu bulması gerekiyor. “EA SPORTS ile ortaklığımız, EA SPORTS FC aracılığıyla belirlediğimiz amaca hizmet etmekten fazlasını yapmamızı sağlıyor. Umarız taraftarlarımız da futbolun geleceği konusunda bizim kadar heyecanlıdır.”

CONMEBOL

CONMEBOL Pazarlama ve Ticaret Direktörü Juan Emilio Roa: “Taraftarlar, küresel futbolun bel kemiğidir ve onlar için bir maç galibiyeti, sporun tamamı için bir galibiyettir. EA SPORTS FC ile ortaklığımız, taraftarlara CONMEBOL’u deneyimlemenin en iyi yolunu gösteriyor. saha dışında futbol ve futbolun değerini sonuna kadar benimsemiş ve bununla gurur duyan bir kulübe katılma fırsatı sunuyor.”

Barclays Kadınlar Süper Ligi

Futbol Federasyonu Ticari Direktörü Navin Singh şunları söyledi: “Futbolun ilerlemesi için kadın futbolunun yükselmesi ve eşitliğe odaklanması gerekiyor. EA SPORTS FC, taraftarlara kadın futbolunun değerini ve etkisini vurgulayan benzeri görülmemiş bir deneyim sunacak. Futbol hayranlar Barclays WSL ile etkileşim kurmak için daha fazla fırsat arıyor. Bunun farkındayız ve bunu EA SPORTS FC ile başarabileceğimize inanıyoruz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu